Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece şirket, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu. Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan işbirliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden, IOC’nin resmi global satış platformu olan shop.olympics.com’dan, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek. Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde oynuyorlar.
Related Posts
CHP’den Dünya Bankası ile imzalanan kredi anlaşmasına dair soru önergesi
CHP’den Dünya Bankası ile imzalanan kredi anlaşmasına dair soru önergesi
Milat olacak: En stratejik ikinci kapı açılıyor
Habur’dan sonra en stratejik ve Irak’a direkt olarak geçişi sağlayacak olan Ovaköy Sınır Kapısı açılıyor. Yeni sınır kapısı, İpek Yolu için bir milat olarak kabul edilirken Türkiye’nin ihracatına büyük katkı sunacak.
Bakan Mehmet Şimşek’ten Fitch’in Türkiye kararına ilk yorum
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Fitch Ratings’in Türkiye için verdiği son kredi notunu değerlendirdi. Not artışının 12 yıl sonra ilk kez geldiğine dikkati çeken Şimşek, “Olumlu gelişmeler artarak devam edecek” dedi.